ח"כ מוזס: "מאות מיליונים לחינוך הערבי בירושלים בעוד שהחרדים נמצאים בקראוונים"

דוד לזר 2 Comment on ח"כ מוזס: "מאות מיליונים לחינוך הערבי בירושלים בעוד שהחרדים נמצאים בקראוונים"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יום ירושלים, והנושאים הבוערים בעיר הבירה עולים וצפים: יושב ראש סיעת 'יהדות התורה' חבר הכנסת אליעזר מנחם מוזס תקף הבוקר (ראשון) ב'מדברים אקטואליה' עם בצלאל קאהן ודוד חכם ב'קול חי' ואמר כי "במקום לבצע אפליה מתקנת לחינוך החרדי בירושלים, הממשלה משקיעה מאות מיליונים בהקמת כיתות לימוד לערבים במזרח העיר – כשתכנית הלימודים שלהם היא של הרשות הפלסטינית".

לדבריו, "400 כיתות בונים כעת לילדים הערבים שלא לומדים ליבה אלא את הנכבה בעוד שמבני החינוך לציבור החרדי נמצא בקרוונים ובתת תנאים- בעיר ירושלים".

"אני מכיר את המצוקות של הנציגים החרדיים בעיריית ירושלים אבל יש גם פתרון אמיתי – לקנות משטחים פרטיים שעליהם יבנו בתי ספר", אמר ח"כ מוזס הבוקר ב'קול חי'.



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    "זכור ד' לבני אדום את "יום ירושלם"
    האומרים ערו ערו עד היסוד בה'".

    מה זה "יום ירושלם" ? כמובן הוא יום-החורבן הגדול של עם ישראל, והשמד של הציונים, ותפקידם דומה ממש לבני אדום ביום זה. ידעו כנראה היטב היטב את כל אשר עשו האדומים לעמו. הם בני אדום [וגם מדינת השמד] ביקשו לעקור הכל, לבל יישאר שריד ופליט המקיים תורה ומצות ואפילו לא מצוה אחת ר"ל.

    היה זה מדינה ועם, שידעו את כל המחבואים ונקיקי-הסלעים, אשר בהם מצאו לעצמם מפלט חרידים פליטי שואת החורבן. כל זה היה מכוון לתכלית אחת ויחידה לערער עד היסוד את קיומו של העם המקיימים מצות השם ית'. איננו צריכים להפליג רחוק להסברת מצב דומה. על בשרנו אנו יודעים היום יפה יפה את אשר עוללו לעמנו ע"י הציונים מדינת השמד והניאוף נגד הבורא עולם ונגד תורתו הקדושה, ולכן זה לא יום חג. זה יום אבל, "יום ירושלם" הוא כמובן יום-החורבן הכי הגדול של עם ישראל ע"י הכופרים המסיונרים של מדינת איזראל, "אין שום סיבה לחגיגה" הכי כדאי לבטל יום האבל-יום ירושלם.

  2. 1

    "זכור ד’ לבני אדום את "יום ירושלם" האומרים ערו ערו עד היסוד בה’". מה זה "יום ירושלם" ? כמובן הוא יום-החורבן הגדול של עם ישראל, והשמד של הציונים, ותפקידם דומה ממש לבני אדום ביום זה. ידעו כנראה היטב היטב את כל אשר עשו האדומים לעמו. הם בני אדום [וגם מדינת השמד] ביקשו לעקור הכל, לבל יישאר שריד ופליט המקיים תורה ומצות ואפילו לא מצוה אחת ר"ל. והקב"ה הוא השוכן איתם בתוך טומאתם – ולא בתוך גאוותם!

    היים מדינה שידעו את כל המחבואים ונקיקי-הסלעים, אשר בהם מצאו לעצמם מפלט חרידים פליטי שואת החורבן. כל זה היה מכוון לתכלית אחת ויחידה לערער עד היסוד את קיומו של העם המקיימים מצות השם ית’. איננו צריכים להפליג רחוק להסברת מצב דומה. על בשרנו אנו יודעים היום יפה יפה את אשר עוללו לעמנו ע"י הציונים מדינת השמד והניאוף נגד הבורא עולם ונגד תורתו הקדושה, ולכן זה לא יום חג.

    זה חייבים לקבוע ליום אבל לאומי, "יום ירושלם" הוא כמובן יום-החורבן הכי הגדול של עם ישראל ע"י הכופרים המסיונרים של מדינת איזראל, "אין שום סיבה לחגיגה" באמת הכי כדאי לבטל יום האבל-יום ירושלם. מה לחגוג? ירושלים לא בשליטתך, הורגים אותנו בירושלים ואתה לא יכול להסתובב בירושלים בלי שמישהו ידרוס אותך ח"ו. זה ירושלם בשליטה של מוסלמים, של מצעד הגאווה, של פסטיבל הבירה, הקדושה ברחה מירושלים וזה מה שיש לחגוג? אולי לחגוג שעדיין נשארו כמה חרדים מקיימי מצות התורה?

    *לא לשכוח שאכתי עבדי אחשוורוש אנן…!
    *אכתי עבדי אובמה אנן…!
    *אכתי עבדי בג"צ אנן…!
    *אכתי עבדי בנט אנן…!
    *אכתי עבדי לפיד אנן…!
    *אכתי עבדי "ג" אנן…!
    *אכתי עבדי מדינת השמד אנן…!
    *אכתי עבדי משרד החינוך הכפרני אנן…!
    וכו'***